تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

همیشه فوتبال همه جا فوتبال| ردپای ورزش در پربازدیدترین عکس‌های اینستاگرامی ۲۰۲۱ 

  • کد خبر: ۹۴۳۵۹
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
همیشه فوتبال همه جا فوتبال| ردپای ورزش در پربازدیدترین عکس‌های اینستاگرامی ۲۰۲۱ 
پربازدیدترین عکس‌های امسال اینستاگرام، ورزشی بودند.

محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ آمار و ارقام همواره به ما کمک می‌کند تا برایند بهتری از موضوع‌هایی که به آن‌ها علاقه‌مند هستیم به دست آوریم تا بتوانیم برنامه ریزی دقیق تری برای روز‌های پیش رو داشته باشیم. همه ساله در روز‌های پایانی سال آمار‌های جالبی از سوی منابع مختلف منتشر می‌شود که بررسی نتایج آن‌ها اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهند.

جالب است بدانید که در گزارشی که اینستاگرام در پایان سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر کرده است؛ در میان ۱۰ عکس برتر پر لایک این شبکه اجتماعی در سال گذشته میلادی چهار عکس به دو فوق ستاره فوتبال دنیا یعنی «لیونل مسی» و «کریستین رونالدو» مربوط می‌شود.

عکس اول مربوط به سلفی رونالدو و خانواده اش است که بیش از ۳۲ میلیون کاربر اینستاگرام از نقاط مختلف دنیا آن را لایک کرده اند. درحالی که جدایی مسی از بارسلونا و پیوستن او به تیم فوتبال «پاری سن ژرمن» فرانسه یکی از اخبار مهم سال گذشته بود، حالا براساس گزارش اینستاگرام عکسی از معارفه مسی در این باشگاه با بیش از ۲۲ میلیون لایک در جایگاه پنجم این شبکه اجتماعی قرار گرفته است.

عکس هفتم این فهرست بازهم به مسی مربوط است، عکسی با جام قهرمانی کوپا آمریکا که بیش از ۲۲ میلیون لایک دریافت کرده است و عکس هشتم ده عکس پر لایک اینستاگرام در سال گذشته میلادی مربوط به خداحافظی مسی از باشگاه بارسلونای اسپانیا است. این عکس ۲۱ میلیون لایک گرفته و نشان می‌دهد که علاقه‌مندان به فوتبال تا چه اندازه لیونل مسی ستاره آرژانتینی فوتبال جهان را دنبال می‌کنند.

جالب است که بدانید، ۲۹۵ میلیون کاربر در اینستاگرام صفحه لیونل مسی و ۳۸۴ میلیون کاربر هم صفحه کریستین رونالدو را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. چندی پیش رسانه‌های ورزشی خبری را منتشر کردند که براساس آن کریستین رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد انگلیس از هر تبلیغ اینستاگرامی حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار درآمد دارد و او یکی از پردرآمدترین سلبریتی‌ها در اینستاگرام است. لیونل مسی هم برای هر تبلیغ اینستاگرام نزدیک به یک میلیون و ۱۷ هزار دلار دریافت می‌کند.

سال ۲۰۲۲ سالی مهم برای بازیکنان، مربیان و علاقه‌مندان به فوتبال است، سالی که قرار است، بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال مهم‌ترین و یکی از پردرآمدترین رویداد‌های ورزشی جهان از۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ به میزبانی قطر برگزار شود. این اولین جام جهانی فوتبال خواهد بود که یکی از کشور‌های خاورمیانه میزبانی آن را برعهده دارد. میزبانی قطر برای این مسابقات حاشیه‌های زیادی هم به همراه داشته است که جان باختن کارگران خارجی که برای ساخت استادیوم‌های فوتبال به این کشور رفته بودند یکی از آن‌ها است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->